14 Mart 2017 Salı Kocaeli Altılı Ganyan Tahmini




1. AYAK: Son koşusunda sprint kulvarını geç bulduğu için geciken atakları ile ancak 2. olabilen ALANGU bu grupta her zaman söz sahibi olabilecek bir isim olup koşarım derse kazanmaması için bir neden yok. Ben mümkün mertebe küçük bir oyun yapacağımdan kuponumda tek bırakıyorum. Sırasıyla öncelikli rakipleri, bir ay kadar dinlendirilip iyi hazırlanan GÜLFEM ve Kocaeli pistini seven GÜLDİKEN olacaklardır. 3 boy starttan geç çıktığı son yarışında yakın ara 7. olurken önceki yarışlarına nazaran bu kez çok daha istekli görünen MİRASULTAN'ın tek yarışı kalmış durumda ve yarış hayatının devamı için tabela yapması gerekmekte. Sürpriz arayanlara önerimdir.

2. AYAK: İstanbul'da koştuğu son koşularında sert rakiplerle fazla ezilmeden mücade eden ve burada kendisi için uygun bir grup bulan PENGUEN buradaki son koşusunda Red Rebel gibi bir isme saldırmıştı. Mazlum Pir Demir ile bana göre koşunun en şanslı ismidir. En sert rakibi de son yarışında önündeki atlardan dolayı istenilen sprintini atamayan bugün uzayan mesafede daha başarılı olabileceğini düşündüğüm KOMSHU'dur. Bu ikilinin eksik koşması durumunda devreye girebilecek isim ise DİLBAR'dır. Ben oyunumda yer vermeyecek olsam da önde istediği tempoyu kurması durumunda RAZİYE ANA tehlikeli olabilecek bir isimdir.

3. AYAK: Gördüğü yarış sonrası dişine göre grupta YEŞİLMASKE koşunun en şanslı ismi, hafif kilosu ve yükselen formu ile KAFTAN da favorinin en sert rakibidir. PEKSOYUNOĞLU, MÜDERRİS, LİDEREFE, TAMER REİS, DEVREŞ sırasıyla daha sonra şans verdiğim isimler.

4. AYAK: Süratli gidecek olan yarışta iyi yer tutarsa sonlardaki atakları ile kazanabileceğini düşündüğüm isim SAVAŞ ATI'dır. Kısa bir aradan sonra 2 yarış gören ve formunu yükselten bunu da güzel hazırlıkları ile belli eden YÜCELİR önde kaçacak olan Büyükdüşün'ün arkasında düzlüğe kadar sabırla bekleyip artırabilirse koşuyu lehine çevirebilir. Binicisi E.Nalbant pek içime sinmese de bu safkanın başarılı olabileceğini düşünüyorum. Son olarak uzun aradan sonra yeni sahiplerinde gördüğü yarışlar sonrası formunu yükselten bu yarışta dilbağı denenecek olan CERRAH'a şans veriyorum.

5. AYAK: TOKATÇI, İLKERBEYLİ, JETTAY, LATINA GIRL ve ilgililerinden dolayı antipatim olsa da BLACK ADLER ayırım yapılmadan yazılması gerektiğini düşünüyorum.

6. AYAK: Önceki yarışlarından farklı olarak, dilbağı aksesuarı ile koştuğu son yarışını çok beğendiğim ve olumlu bulduğum HERO ADMIRAL benim oyunumda tek olacak diğer isim. Hatta bugünkü Kocaeli oyunumu sırf bu safkan için oluşturdum diyebilirim. Eskiden öne düşüp giden bir isimdi, sonradan bekleme yarışına alıştırdılar fakat bekleme yarışında tam anlamıyla başarılı olamıyordu. Son yarışında ise çok farklı bir görüntü çizdi, yarışı orta sıralarda üstelik kolay tempoda takip eden safkan düzlükteki ataklarıyla Haşmet ile çok güzel bir ikincilik mücadelesine girmişti. Bugün Konigin ve Beugazon gibi isimlerin süratlendireceği koşuda aynı stilde koşması halinde kendisini iyi tanıyan binicisi Ediz Arslan ile kazanabileceğini düşünüyorum. Ki Ediz Arslan son haftalarda başarılı bir grafiğe sahip olup jokey olmasına 1 yarış kalmış bir aprantidir. İlk ayaktaki Burcunur ile birinci olmasının düşük ihtimal olarak gördüğümden Hero Admiral ile jokeyliğe adım atabileceğini düşünüyorum. Rakipleri sırasıyla MEGAS, HERCULES ve PARLAN'dır.

Bol şanslar


1.AYAK: 1
2.AYAK: 7,2,1
3.AYAK: 1,8,3,5,6,9,10
4.AYAK: 5,1,6
5.AYAK: 4,1,5,2,3
6.AYAK: 3


NOT: Akşam Adana yarışları için maalesef detaylı paylaşım olmayacaktır. Paylaşmaya değer bir altılı kurgusu oluşturabilirsem yarış saatine yakın Facebook sayfasında paylaşacağım > https://www.facebook.com/galopcum

Çarşamba yarışları için ise paylaşım olacaktır her iki program da güzel görünüyor.
Google Plus ile Paylaş

Kısaca: Galopcu

Yaklaşık 20 senedir yarışsever olarak içinde olduğum at yarışları ile ilgili paylaşım yapmak amacı ile bu blogu oluşturdum. Fırsat buldukça da beğendiğim programlar üzerine paylaşımlar yapacağım. Oyun stilim gereği mümkün mertebe cazip oyun kurguları yapmaya çalışıyorum. Her zaman için kendi tuttuğunuz atlara yani kendi şansınıza öncelik veriniz. Şans bu işin olmazsa olmazı, Bol şanslar!
    BLOGGER YORUMLARI
    FACEBOOK YORUMLARI

0 yorum:

Yorum Gönder